geng bas sekolah

Wednesday, August 22, 2012

aidilfitri 2012

ASSALAMUALAIKUM & SALAM LEBARAN

ngeh ngeh dah raya keempat baru terkedek nak hapdet. tahap kemalasan membuak buak petanda protes sebab ops memujuk bapak balik rumah mek menghadapi kegagalan. frust menonggeng ai. pagi raya pegi rumah kawan bapak, rumah dia penuh dengan keluarga besar, ada nenek dan cucu cucu, tak menangis pulak aku mengenang nenek sendiri. sob sob sob T-T

tunjuk lagi protes, raya kedua ketiga keempat dah taknak pakai baju raya dah. alah setakat duduk rumah, pakai lawa lawa buat apa. tapi bila berderu orang datang tu mula la berlari tukar baju. dasar ~

mak pun dah mula runsing. pagi tadi nak ajak naik genting. takmau. ajak pi sunway. pun takmau. ajak la ke mana pun dalam muka bumi ni, takmau takmau takmau kecuali balik kampung.

dah berapa tahun tak balik beraya rumah mek :'(

ok chill, sekarang kita duduk rumah dan stadi. tak lama nak final dah ni. kalau balik kampung entah apa jadah aku buat. ok mas, setiap yang berlaku ada hikmahnya ya. sila insaf dan motivasikan diri anda.

hihi dalam takde mood nak raya, ni je lah gambar yang ada.

sebelah kiri adalah bapak saya yang degil taknak bawak saya balik kampung, dan sebelah kanan adalah  abang yang taknak bantu saya pujuk bapak balik kampung.

ini adalah saat bersejarah di mana saya pertama kali terima wang raya dari fie :)

2 comments:

Shazwani Ramly said...

Happy eid :)

cik chopu said...

shazwani: ahaaa salam lebaran :)