geng bas sekolah

Thursday, May 10, 2012

break up.

090512

alhamdulillah aku dah officially break up dengan foundation 3rd. sepanjang hubungan kami, pelbagai pancaroba telah dilalui together gether. buekkkkk nak muntah. hubungan kami yang kekal selama 4 bulan ini berakhir dengan cemerlang. akhirnya aku dilepaskan. hoyeahhhh! dan secara official juga, hubungan rahsia aku dengan ketiga tiga foundation selama setahun turut putus di tengah jalan. bahagianya! tiada episod tragis dalam hal ni. alhamdulillah.

maka sekarang aku sedang mencari pengganti. tak, pengganti tu yang dah ternanti nanti. tanggal 21 may ni baru aku nak mulakan episod cinta dengan mr degree. nama dia very sophisticated I tell you. haha. dasar miang keladi. aku suruh dia tunggu lama sikit. dalam 2-3 bulan ke. biar aku single lama lama sikit tapi dia begedil eh berdegil. dasar tak penyabo. dengan restu mak, aku pun redha je lah sambung dengan mr degree awal awal. nak buat cemano kan. gua pasrah ajelah. challo betta.

ok lah, aku nak pergi mengubat hati yang tak berapa nak lara ni. sekian toceh!

2 comments:

KURARIMMBA said...

finally ada juga entry dah habis belajar. aku rasa macam aku asyik baca entry kau hadap exam je. tahniah ye. aku dengan encik diploma tak sudah lagi ni

cik chopu said...

kimahkura: haha haruslah ada. gila lah aku kalau takde. cuti kejap je pun. goodluck lah dengan encik diploma. ngee