geng bas sekolah

Wednesday, February 8, 2012

abang.


#1

tadi aku tanya abang.


aku: kalau aku kawen nanti, kau nangis tak?
fie: tak.
aku: kenapa?
fie: buat apa aku nak nangis, dapat makan free.

cis kau kalau bab makan memang kan. no wonder lah aku menurun kau.


#2

tadi aku tanya abang

aku: bang, bila kau nak kawen?
fie: esok.
aku: haritu kau kata suruh aku kawen dulu baru kau kawen.
fie: so kau kawen la harini.

cis kau ni memang cakap semberono je kan bang.

_________________________________________________________________

entah la tiba tiba rasa abang aku dah tua sangat. nak masuk 21. ahh tua la tu.

6 comments:

SAYA BUKAN SAMDOL said...

abang cik chopu sebaya dengan aku haha

D-SIM said...

cool abang kau, haha

cik chopu said...

sbs: haaa betul jugak tu

cik chopu said...

dsim: cehh cool amende. takde perasaan

syakey said...

aik,bizi tanya pasai kawen kawen ni.
tak sabar dh ke hape mas :P

cik chopu said...

syakey: haha mana ada mana ada