geng bas sekolah

Wednesday, January 11, 2012

selasa rabu.

selasa. usai saja tamat paper Islamic studies, berlari balik tukar baju capai mop capai penyapu dan away ke rumah baru. dengan gaya se-stylo acik cleaner, serbu rumah baru, bilik baru. cis ingatkan aku dah cukup pantas. rupanya dah bising dengan bunyi vacuum. rumah 4bulan tak berpenghuni, memang berhabuk sangat. kemas kemas sikit, balik bilik lama packing barang. ada la dekat selori barang aku. terbaik. sakit sangat satu badan pindah bilik punya pasal. haih lepas ni ada yang aku stick je kat situ sampai habis degree. nak muntah sebut hal pindah.

malam dah penat sangat. habis kemas barang pukul 2 pagi. baru nak lelap, bunyi bunga api. haih bersuka ria pulak budak utp pasang bunga api. lambat benar sambut new year nya. sure kes merdeka habis exam. enjoy katak lah semua.

rabu. seronok sangat. balik rumah cuti sampai cny. bukan selalu utp nak bagi cuti lama2. dan paling seronok, seempuk mana pun tilam v4, tilam aku jugak yang aku rindukan. back to this bed again, ahhh heaven.

hoyehhh dan dah mula rindu masakan mak. mak, cepetan balik.

7 comments:

cik violet said...

alaaa..mask la sendiri..hehe..

masakan mak memg paling best :)

Asy Faro said...

=D

cik chopu said...

cik violet: hihi masak sendiri tak sama dengan mak masak.

KURARIMMBA said...

dah habis belajar ke?

Anonymous said...

untunglah kome dah habis paper.

cik chopu said...

kurarimba: baru habis sem2. pasni masuk sem3 pulokk

cik chopu said...

sbs: hihihi. jangan cemburu.