geng bas sekolah

Thursday, July 28, 2011

serabut fius.


rilek sehari dua. tengok rumet buat report itu ini. aku senang lenang goyang kaki. takde benda nak buat. pretend macam takde. padahal segunung esaimen. satu hari rumet bertanya, 'senang kan jadi kau. rilek takde keje'. aku bukan apa, malas bawak hipertensi bawak balik bilik. kang kau pecah otak, aku pecah kepala, tak ke haru? aku tak boleh gelabah. kau dengan aku ibarat angin dan air. biar kau bergerak laju bak angin bertiup. biar aku setenang air di tasik utp. baru saling melengkapi.

lambakan esaimen kembali datang terpa aku. aku cuba tepis. aku cuba elak. malang tidak berbau. sepandai pandai aku mengelak, akhirnya terkena jugak tempiasnya. cis.

6 comments:

syahirah(: said...

mas..
same la kite.
assignment bnyak..tp buat cm takde je.
malas!!

cik chopu said...

yett: haha. bawak balik aura malas jempol la ni kan. haha.

syakey said...

jgn malas2 cik kak oii. nanti tensen2 kan susah nanti...

qeen.3c said...

fius otak aku dah separuh tercabut. tak lama lagi gilaa sebab esaimen blambak sangat! -.-

cik chopu said...

syakey: hokeh. berusaha ubah spirit sempena ramadhan al mubarak.

cik chopu said...

qeen: haha samalah kita.