geng bas sekolah

Saturday, March 12, 2011

diamuk tsunami.


gedebak gedebuk gedebak gedebuk, rupanya dah konfem result kua 23 mac. sila menggelabah sekarang ! oke, hati ambo dah diamuk badai. malah ditambah pula dengan gempa dan tsunami. memang berkecamuk habis. dear rakan taulan di jepang, semoga kalian baik baik sahaja [selingan] .

jadi cuti sekolah pun dah bermula, yeah! bukan aku yang yeah, melainkan kanak-kanak berina yang masih kena hangkut beg sekolah tiap tiap hari dengan uniform suci murni tuh. tak dinafikan, aku pong masih sekolah ekceli. sekolah memandu. oke, date dengan pakcik jpj adalah sangat hampir dengan date result spm ya.

oh, date nya adalah sangat tak strategik. 21 mac. hari yang dah cukup bersejarah buat haku. jadi lepas ni akan jadi lebih bersejarah lagi nampaknya ya. harap pakcik or makcik jpj akan berbaik hati dan tak payah jadi singa pada hari tersebut. amiin.

jadi para human, homosapien, alien, dan aneka makhluk yang terbaca entri ini, marilah ramai ramai doakan saya *hoh saya?* untuk date bersama jpj, untuk es pi emm, dan untuk rakyat jepang sekalian yang diamuk tsunami. trimas daun keladi. sekian, tocheh !

pembetulan: test jpj dah ditunda ke 25mac. ohoi.



7 comments:

Shafiqah Rashid said...

ohh result..!grr~
hehe..
gud luck to u ..
& me too :)

capt. keon alhan said...

good luck...awk student sbp gak ea???thn ni skewl sy host KESUMA...tension kot...

cik chopu said...
This comment has been removed by the author.
cik chopu said...

misluvcoklat: dah makin hampir enn. kecutperut ohh. okay gudluck!

cik chopu said...

phoenix: yupyup. ex-sbpi jempol. oh kesuma, taun ni dekat sbpi gopeng eh, good good.

fieya said...

gudluck mas. :)
hrap lulus JPJ

cik chopu said...

fieya: ribuan tocheh!