geng bas sekolah

Wednesday, February 23, 2011

tolong jangan ulang lagi,



amarah kian memuncak malam nih.
ya baran aku makin menjadi jadi.
aura jin bertendang menggila dah ni.
penegasan buat kesekian kalinya.
aku benci dibanding bandingkan!
tolong jangan ulang lagi,
tolong jangan ulang lagi,
dan tolong jangan ulang lagi.
aku tau aku tak sempurna.
tak perlu bagitau aku berjuta kali,
aku dah tau sejak azali.






8 comments:

anis kristal said...

sabar mas.eveerybody not perfect .

cik chopu said...

anis: ya aku tau. tapi bukan semua org ambik kisah fkta tu.

Cah-yer said...

lumrah hidup mas, mereka membandingkan sebab mereka tau mereka tak boleh jadi hebat seperti orang lain. :D

cik chopu said...

cahaya: tu lah, semua org pun tak sempurna kan.

mikeon9 said...

mesti pakwe compare dengan ex or orang lain. biasalah tu. nak dijadikan topik berbual je kekadang. so jangan le cepat sangat melatah kalau sayang kat si dia.

My popular post: Stalker kekadang menakutkan

cik chopu said...

mikeon9: eh eh apetuh? hipotesis awal yg juah menyimpang. ia bukan about boipreng or si dia or seangkatan tentera dengannya pong~

mikeon9 said...

bukan ke? haha.. then kene amik conclusion je la.. haha.. comparison to be perfect next time. :D dont stay the same coz u will be boring forever.

My popular post: Stalker kekadang menakutkan

cik chopu said...

mikeon9: ya, memang selalu berubah pun, oh tak, bertukar. jadi ranger, jadi kamen rider. syok. henshin! haha