geng bas sekolah

Tuesday, February 22, 2011

malam yang hot~


memandangkan bapak aku kerja johor dah dua minggu, maka malam kelmarin aku ngada2 la nak tidur dengan mak. panas panas ni sedap sikit tidur dengan mak. ada ekon. aku dah tangkap lentok tidur tup tup bapak aku balik tengah malam. adoii kacau betul. balik bawak durian. tau la aku mintak durian. tapi sabau la bapak oi, esok esok boleh makan. dia dah tak kata apa terus potong time tu jugak.

adoi tak penyabar betul. dah la mata kuyu kuyu lagi. makan la. kang terasa pulak dia balik jauh jauh bawak durian untuk anak dara tercinta ni. ha padan muka aku. dah la panas. makan durian tambah panas malam tu. melepas nak tido dalam ekon. mak awal awal dah halau aku. adoi terpana beta seketika dihalau sedemikian rupa. takpe takpe kasi can la parents nak honeymoon~



6 comments:

fieya said...

haha lawak.
lama gak xmkn durian.

cik chopu said...

fieya: lawak memang lawak. aku la yang panas nya. hehe marimari makan d24!

anis kristal said...

aku xsuka durian.tapi.mmg klaka la mkn tgh2 mlm.hehe.

::nuRuLaDHar:: said...

haha really hot! =)

cik chopu said...

anis: aku suka tapi taksuka jugak makan masa mamai2

cik chopu said...

nuruladhar: hot kan, hot kan? haha