geng bas sekolah

Tuesday, February 1, 2011

saya tanya saya jawab


anda siapa : aku ordinary human, bukan alien bukan homosapien

lokasi : kerak bumi yang indah sekali ~

apa khabar : alhamdulillah sihat sejahtera.

mood : sangat takpuas hati cuti raya cina sangat lama. dulu masa aku sekolah kerajaan kedekut nak bagi cuti, sangat tak aci.

perasaan : dah bercampur aduk macam pasembor~ amboi sedapnya.

hati : sedikit kosong. siapa nak isi? sila ngorat aku sekarang juga.

perut : alhamdulillah, setakat ni belum fail untuk memenuhi segala ruang yang ada.

wajah : masih lagi menggoda seperti biasa, *banggadiri*

cuaca : sejuk sekali sampai aku terfikir untuk tidak mandi lima hari~ bolehkah?

aktiviti : berbungkus di dalam selimut~yeah, akulah si tepung bungkus!

minda : aneka bendasing sedang berenang renang di dalamnya

akhir kata : selamat hari selasa, satu haribulan dua.


No comments: