geng bas sekolah

Thursday, August 27, 2009

warkah dari bonda

surat cinta daripada bonda

kehadapan anakandaku mas idayu yang tercinta. cuti yang hanya seminggu ini, adalah hari berkurung untukmu. tidak dibenarkan sama sekali melangkahkan kaki keluar bersuka ria kecuali bersama bonda,ayahanda dan kandamu. bonda bukan mahu mengurung. biarlah kakimu berpuasa juga. selamat beramal.


reply si anakanda

oh bonda. anakanda tahu kasih dan sayang bonda terhadap anakanda mencurah curah banyaknya. tapi please bonda, sekali saja, boleh bonda? sekali pun cukup la bonda. bukan bersuka ria. bertemu sahabat sahaja bonda. boleh kan bonda? boleh kan?


balas bonda

itulah. kalau perihal kawan, memang pantas anakanda ya. tunggu dan lihat saja bagaimana nanti. bonda tiada jawapan.



p/s: macam mana nak bagitau diorang ha? (-_-")

6 comments:

azyansyahirah said...

aku dah dapat laluan untuk keluar sabtu ni. wuhuuu!

p/s, mungkin kau kena ambil kursus membodek parents kot? :D

cik chopu said...

azyan; kau je la bagi kursus kat aku weyh

Anonymous said...

haha,
ade warkah tu.
ala. kau bodek2 la mak kau cik chopu.

cik chopu said...

wany; onda way nak bodek la nieyh,kne gabung tnaga ngan abg aku uh

nazz said...

oh, sepatutnya tak boleh jumpa aa?
tp ko tak bg taw mak ko kan kan? pastu kitorg dtg mengejut. mak ko pun tak taw kan. selalu mcm tuuu.

cik chopu said...

nazz; memang pun.last minit bru mak aku tau korg mau dtg. hee, xkan kau nk aku ulang ayt keramat aku bila kau tanya "mas,mak kau xmarah ke?" lalu aku menjawab "aah,mak aku kan kejam" haha