geng bas sekolah

Sunday, May 31, 2009

pulangkan masa tidur aku!

semua orang seronok bila cakap pasal cuti. semestinya aku takkan terkecuali. inilah masanya untuk aku qada' balik tidur tidur siang aku sepanjang minggu peperiksaan. exam waktu petang memang tak fresh. otak aku pun kurang aktif masa tu. akibatnya hampir semua paper petang aku jawab dengan laju supaya aku dapat peluang untuk tidur.

tapi dua minggu cuti ni aku rasakan bakal menjadi dua minggu duti. terima kasih wahai cikgu sekolah di atas kerja rumah yang melimpah ruah. A1 dalam tangan la kalau hari hari macam ni. yang pasti untuk mid term, maafkan saya cikgu kerana rasanya A1 tinggal kenangan. kalau setakat paper agama boleh la saya skor. tak cukup dengan kerja rumah, ada lagi tugasan untuk keceriaan asrama. tugas tu buat aku agak teruja la. sebab aku dah dapat bayangkan hasilnya yang berwarna warni. gerenti menang kot dorm aku. haha. berlagak bunyinya. tambah lagi kerja. aku kena tengok balik semua majalah sekolah yang aku ada. teruja gila aku dapat jadi sidang redaksi majalah sekolah.

konklusinya, cuti kali ini tetap tak dapat aku penuhi dengan masa tidur yang melampaui batas norma seorang manusia. mungkin lebih berkurangan daripada seorang manusia normal. sebab, bila aku dah melekat dengan dunia IT, mata memang payah nak lelap.

p/s: kawan aku nak pergi umrah. keterlaluan tak kalau aku suruh dia doakan aku cepat kawen?

2 comments:

adeq said...

hahaha
ktep samep la teynman!
cutipkuh d rampas oleyhp bkup bkup d sanep!duhh nasebb!
tapy lek t c n p jepp la ekk??
hahaha

yekep??
ah syok glepp
dak it la ktakan!

uhh sape nk p??
nk kawen gakk!
haha ;p

cik chopu said...

adeq; tu aa tu,aku bru nk tdo tdo. haha. dak it la sgt. nad nk gi umrah, gatal kau ek.haha