geng bas sekolah

Thursday, April 30, 2009

rungutan demi rungutan

weyh,penatlah hari ni,
boring aa naik KTM,
ramai manusia la,
semua bukan kaum penyabar,
masing masing nak hot je,
macam KTM tu abah dia punya,
mencarut tak tentu hala,
bukan reti nak hormat orang tua,
aku pulak yang rasa bersalah bagi pihak dia,
cis,macam dia je yang penat,
habis aku tak penatla,
berdiri dalam bas,dalam KTM lagi,
kesian aku tengok makcik kena tolak,
entah hilang mana tah budi bahasa diorang ni,
moral takde ke,
haih,aku harap aku dapat rehat cukup cukup cuti ni,
walaupun aku tau benda tu takkan jadi nyata,

4 comments:

greenieycactus said...

wallawehhh!!sabo2 yek..lamo menhilang eyhh

cik chopu said...

greenieycactus; dah penat aa besabo,heh,skola aa,tu psal hilang

Monkey D Luffy said...

begitulah suasana public transport

cik chopu said...

luffy; tu aa,tpi klau drive pun sama je perasaannya aku rasa.