geng bas sekolah

Sunday, April 19, 2009

a journal?

aku memang rajin beli buku,
rajin beli tak bermakna rajin baca,
hari ni beli lagi,
pakcik aku ajak jalan klcc,
lepak kinokuniya lama lama seronok jugak,
dengki jugak mocha dengan nazz jumpa novel bernilai 1.50,
bukan senang nak dapat tu,
serius aku dengki,
kamus jepun tak semurah yang aku sangka,
komik jepun apetah lagi,
aku ingatkan standard harga komik malaysia je,
haih,barang import ni semua mahal mahal agaknya,
entah kenapa aku masuk kelas bahasa jepun,
banyak perabih duit,
kurang sikit duit untuk aku makan,
bengang sikit aku macam ni,
balik penat,
diorang ajak bergurau senda lagi,
peluang macam ni memang susah nak lepaskan,
bukan selalu aku balik rumah,
macam rumah ni destinasi persinggahan pulak,
alahai,lusa ada test lagi,
mana ada aku study lagi,
kerja sekolah tu ada la aku jeling sikitsikit,
entah bila mood aku nak datang,
2 setengah pagi dah ni,
nazz dah lentok benar,
mocha sibuk buat apetah dengan laptop dia tu,
better aku tido,
adios :)

4 comments:

azyansyahirah said...

aku tahu bahasa jepun.
aishiteru.
hahahahaha

Kapten Luffy said...

len kali singgah klcc bg tau aku... aku belanja kepsi ;p

syakirahmn said...

uih. budak skulah 2.30 pg ta tdo2 lg

:D

cik chopu said...

azyan; haha,tu je ko tau aa,

luffy; oyeah? bulehbuleh,bab mkan serahkan saja pda beta :)

syakey; hehe,standard aa tu kan