geng bas sekolah

Sunday, February 22, 2009

siapa mahu jadi PA ku?

terlajak tidur,
kenapa?
tidur lewat,
kenapa?
main game,
belajar tak?
belum lagi,
exam bila?
esok,
nak gerak bila?
lepas zohor,
sekarang buat apa?
buang masa,
pergilah belajar!
malas,
beg dah kemas belum?
belum jugak,
dah makan belum?
belum,
mandi?
pun belum,
sekarang jam berapa?
9.30pagi
pergi buat semua kerja,tinggalkan benda alah ni!
baiklah,
cakap apa?
saya pergi dulu,

5 comments:

sya ZAHARI :) said...

saya tidak boleh jd PA anda.
sy same saje dgn anda :)
tp,sy tak duduk asrama.

menekan keyboard said...

aku sama dengan cik chupo!
haha
:))

heyy..
bru hari ni aku dpt on9.
dn aku juga bru tahu yg kau pulang cik chopu!

rndu kt kau cik chopu!
muahh~
haha
(aku bkn less. saja lps rndu. wee)

Monkey D Luffy said...

kalau gaji juta aku mau ler... bos pemalas sgt mesti PA banyak keje

syakey said...

gewd luck xm ;)

cik chopu said...

sya; haha,kita serupa tapi tak sama

wany; aku balik lagi.aku rindu kau jugak,dan aku rindu belog aku

luffy; haisy,aku takdela malas mana pun sebenarnya.

syakey; trimas.