geng bas sekolah

Monday, February 2, 2009

pagi tadi.

hari ni cuti.bukan pasal hari wilayah.pasal semalam sukan.terimakasih cikgu.pagi pagi lagi aku bersemangat nak pergi main basketball dengan mereka.konon nak buat lagak hanamichi.tapi dah macam apetah aku main.slow jog naik empangan seronok jugak.sampai atas lagi seronok.tapi empangan dah tak secantik dulu.sayangnya.pulangkan empangan aku yang dulu!

zul;mira;nazz;tira;mas
[berehat sebentar,penatlah naik bukit!]

sebelum aku terlupa, SELAMAT HARI JADI HAZA! kau dah tua.haha.

6 comments:

adeq said...

weyh p empgn ta ajk aq!
huaa :(

haha

uhh ekk??
slamat ary jadip hazaratul!! :DD

cik chopu said...

adeq; hak ilah,diorang ajak last mnt lah.haih,besday dia pun kau tak ingat.

azyansyahirah said...

yelah selamt hari jadi juga kat dia. balik sekolah tadi baru aku wish dia. terlambat satu hari ow. huhu

cik chopu said...

azyan; haha.takpe,org kata lewat tiga hari lebih afdal,haha

syda ibrahim said...

lama dah tak bercerita dgn kamu!
ada masa singgah ke blog sy pulak.
ada buat perubahan sikit2.

pandu puteri tak best!
pbsm rules!
hahahaha

cik chopu said...

syieda; haisy,kutuk pandu ka? aku taktau kenapa aku join pandu actually.haha.