geng bas sekolah

Thursday, February 5, 2009

baru aku tahu

baru aku tahu pelajaran sejarah dah sampai tamadun indus.aku ingat masih mesopotamia.ternyata aku kuat bermimpi masa sejarah.

baru aku tahu pawagam tu akronim bagi panggung wayang gambar,tadika singkatan bagi taman didikan kanakkanak,dan kugiran tu singkatan bagi kumpulan gitar rancak.

baru aku tahu banyak step yang perlu aku ambil hanya untuk tengok sel epidermis bawang.aku ingat beliakkan mata terus nampak.

baru aku tahu yang aku mampu membebel tentang chemistry walaupun aku sendiri tak paham apa yang aku bebelkan.

baru aku tahu cikgu cikgi juga pandai tachink tachink.terutamanya masa tengok telenovela.kan cikgu kan?

baru aku tahu kawan kawan aku ternyata sayang melampau lampau terhadap aku.bukan aku perasan.diorang yang mengaku.

baru aku tahu yang aku selalu tertidur masa depan laptop.terutamanya masa aku taip sesuatu.

baru aku tahu yang aku siap boleh mimpi walaupun aku hanya tertidur beberapa saat.

baru aku tahu segala benda yang baru aku tahu ni aku tak berapa sedar dulu.sekarang,baru aku tahu.

baru aku tahu yang aku dah matang sikit,haha :)

5 comments:

adeq said...

haha
sej bowinkk dow!
same tdo

ha aq pon bawu taoo la bm tuh

Aa said...

baru aku tahu..
:D

iqa ajerlah! said...

kter un sme
baru aku tahu
:]

si kura said...

haduihhhyhhh..
tamadun industan.

cik chopu said...

adeq; aku harap cikgu tak baca blog aku.kalau x,kantoi aku tido duh.haha.

azyan; aku pun.haha.

iqa; haha.samesame

si kura; haha.industani