geng bas sekolah

Sunday, February 1, 2009

lelah aku macam ni.

sukan tahunan sekolah aku bernoktah hari ni.lokasi tiap2 tahun sama,tak pernah berubah.stadium mps,dah jemu aku pergi.hari ni ingatkan aku hanya bersenanag lenang kat sana sebab aku hanya jadi simpanan untuk pandu puteri*ramai tak sangka aku ahli girl guide,kenapa ya? ganas sangatkah aku?.tibatiba aku dapat berita sorang tak dapat masuk sebab dia masuk acara terakhir.cis.tersia sia jugak peluh dan tenaga aku hari ni.

tahun ni macam segalanya menarik bagi aku si ahli pandu puteri dan rumah kuning.aku patutnya pulang dengan seronok.pandu puteri yang tak pernah dapat tempat di mps,dapat nombor empat dalam perbarisan.dan rumah kuning yang tahun lepas menduduki tempat terakhir,menjadi johan keseluruhan tahun ni.tapi,macam biasalah,aku hanya menunjukkan reaksi kosong.macam orang takde perasaan.tahniah buat krs.kau orang memang sentiasa aku tabik.tapi aku taknak sertai kau orang.sebab aku hanya akan menghancurkan kegemilangan kau orang.

teramat sangat penat hari ni.sampai ajakan bapak dan abang aku nak pergi mana tah,aku tolak mentah mentah.mungkin mereka balik lewat ini malam.aduh,baru aku sedar yang aku sorang je kat rumah.seram sikitsikit la.bukan seramkan hantu jembalang ke apa,cuma seramkan manusia bertopengkan syaitan.haisy,cepat la balik,,


9 comments:

menekan keyboard said...

haha..
"ganas ke?"
jwpnnya: tidak! cik chopu napak sopan.
cewaH!
haha

aktf koko ea?:)

cik chopu said...

wany; sopan?sopankah?kabut semacam je.hnya mreka yg dekat dgn aku tau btapa x sopannya aku.haha.xdela aktif sgt,

shahirah said...

huh, sabar2 :))

cik chopu said...

shahirah; mereka dh pulang.seronok weyh.

sya ZAHARI :) said...

haha :)
pbsm kdg2 tak boleh harap!
haha.
kuning juara?
(aku perlu sedia dikutuk)
haha.

Monkey D Luffy said...

penakut ghupernyer... ahaks

cik chopu said...

sya; mungkinlah.sediakan parang scukupnya.

luffy; cis.bukan takut mne pun.sikitsikit je.

.adeqqs. said...

tahniah weyh!:)

bgga kuh krs!
wugi glep!
tapy aq redha :DD

cik chopu said...

adeq; ikhlas or perli ni weyh.haha.tula kau.lpas ni nk kua dh.