geng bas sekolah

Friday, February 6, 2009

goodbye sementas :(

pagi tadi aku kabut setelkan benda yang tertangguh untuk urusan pindah sekolah.alhamdulillah,semua setel.seronok bergamba dengan ayahanda.beliau semakin sporting.haha.macam yang aku dah agak sejak awal,sekolah aku bakal banjir dengan airmata.semua pakat nangis nangis.16 orang keluar dari sementas.aku salah satunya.terharu jugak aku tengok diorang bersungguh nangis.paling teruk,aku bukan setakat menangis,malah termuntah.entah kenapa.pelik betul aku.bila sedih nak muntah,bila gabra nak muntah,bila takut nak muntah,semuanya nak muntah.tak tau la kalau aku mengandung nanti cemana.

aku rasa otak aku masih boleh mengingati sesuatu hal yang aku anggap penting.jadi,kenapa diorang pikir yang aku akan lupakan diorang? sedangkan nyamuk gigit aku pun aku ingat.apetah lagi diorang.haih,aku terpaksa stopkan entri ni di sini sebelum bilik aku pulak yang banjir.

*p/s - malas aku nak tayang gamba.semua mata bengkak.malu.

11 comments:

adeq said...

hmm cdeyhh sygg :(
nape ktep perlu bpsahh??

aq arap ktep ta lpe jji ktyep :(
aq sygg k0wunk sume:')

Aa said...

musim tengkujuh!
wuhuhu

aku sendiri sedih kawan aku nak blah,
pdhal dorang tak sedih pun nak tinggalkan aku.
hampeh! :D

cik chopu said...

adeq; aku balik rumah,rumah aku pulak banjir.aku tak lupa la yunk.gonna miss u lah.

azyan; crius kejam kawan kau.

Monkey D Luffy said...

kadang2 kita ingat tapi tak ada masa... huhuhu

sya ZAHARI :) said...

pika un sedih
wlau tade kne mgena
ngn korg :)
huhu.

syakey said...

pindah skula?
msok skula asrma ke?
huhu

cik chopu said...

luffy; ha,btulbtul.

sya; ni mest sebab abg tu nk pndah kan.haha.

syakey; yupyup.

syieda ibrahim said...

msuk skola baru?
mrsm ker?

cik chopu said...

syieda; bukanlah.sbp

www.myspace.com/nazz4393 said...

aku lg sedih weyyh, tak sanggop nak berpisahh uhh.
aku terkedu tgokk video yg kau bwatt tuh
alia call aku lps dye tgokk video tuh.
nangess2 dye.

cik chopu said...

nazz; nazz syg,jgn la gitu.aku pun sama.mak aku naik pening tau tgk aku msa tu.