geng bas sekolah

Thursday, February 5, 2009

ah,kau karanglah title sendiri.

aku tak senang duduk masa jamuan pengawas di syakey's tadi.risau diorang tunggu lama.berpuluh kali aku tengok jam.tibatiba ada kejutan.trimas.tak sangka dapat penghargaan sempena kitorang nak melangkah keluar sekolah.sekali lagi trimas.aku appreciate muffin*bapak aku yang kebas dan saputangan yang ada nama aku tu.

berjanggut aku tunggu majlis tamat.alhamdulillah,aku berjaya larikan diri sebelum majlis secara rasminya berpenutup.menderita perut diorang tunggu aku.plan pergi melalak dibatalkan.cis,penat aku berlatih habis-habisan.tapi bagus jugak.nak sopping lagi.karang balik lambat puan seri kat rumah aku bising.hari ni tahap keborosan aku naik dengan mendadak.entah apa benda yang aku beli.terpaksa sorok dari pengetahuan puan seri.tali jam aku bertukar lagi.aku dah pakai jam yang sama untuk empat tahun.sayang gila jam tu.bukan sebab ia hadiah harijadi aku masa darjah enam,tapi sebab susah bapak aku nak keluarkan duit beliau untuk the only anak dara beliau ni.

hari ni berakhir dengan penat yang melampau.aku perlukan tidur yang cukup.esok sekolah.lusa cuti.tulat pun cuti.selepas tulat pun cuti.selepas tulat punya tulat aku dah bertukar sekolah.heh? cepatnya masa berlalu.pejam celik pejam celik nanti tah tah aku dah kawin.siapa tau.

9 comments:

Monkey D Luffy said...

ko dapat hadiah? besdey?

phikool thong said...

nti bila da abs skola kau miss sume benda2 ni tau, appreciate dri skrg =]

menekan keyboard said...

umm,
cptnye mse ni berlalu cik chopu!
:(

gud luck ya!

Aa said...

jeles siot dengan korang2 yang dapat pegi ni. lalala


GOOD LUCK chopu

cik chopu said...

luffy; bukanlah.pasal aku nak pindah sekolah.

phikool; betul3.

wany; tula pasal.trimas wany :)

azyan; sekarang aku dh rasa menyesal nk pegi.tapi,tpaksa.trimas azyan :)

adeq said...

hmm windu tyme pgws

cik chopu said...

adeq; tula,kau jadi setaun je kan.

adeq said...

aah staun jep
agakk b0winkk haha

cik chopu said...

adeq; kadang kadang je seronok