geng bas sekolah

Saturday, February 7, 2009

menara jagung.

last day dengan geng sekolah rendah arini di klcc.di kinokuniya,aku diganggu seorang lelaki.pak arab kott.sangat menakutkan.mulamula dia tegur,'hey,malaysian?' aku yang taknak digelar warga yang sombong menyahutla ya.lepas tu dia mula merepek hal bukanbukan dan hati aku kuat mengatakan yang aku perlu lari dari situ.tibatiba haza melintas.aku heret dia,aku cerita kat dia.lelaki tu ikut aku.aku pegi hujung mana pun,dia ikut je.menakutkan.sekarang dah takde sebab untuk aku terus berada dalam tempat tu.aku berlari keluar.nasib baik dia tak kejar aku sampai rumah.apepun,selain daripada hal pak arab tu,segalanya berjalan lancar harini.

*p/s - batu caves jam gila woo.berjam jam aku dalam perjalanan.siot je.

6 comments:

Monkey D Luffy said...

mungkin arab tu nak tanya sesuatu kot... hehehe

cik chopu said...

luffy; dia lgsung xklihatan mcm nk btanya.dri mata dia aku tau.haha.

adeq said...

haha
mas dikejar oleyp pak arab
dyep bkenan la tuh yunk
haha

hmm tao tape
aku nk lek kg pon payah!
duhh slmt smpay :)

cik chopu said...

adeq; cis,aku x perlukan sugar daddy.

sya ZAHARI :) said...

haha
terpikat kut :)

cik chopu said...

sya; haih,mohon djauhkan.