geng bas sekolah

Monday, January 5, 2009

sehari di sekolah

hari ini di sekolah;

-berjalan dengan gembira sambil melambai makhluk yang dikenali(hey kau!)
-menempuh perhimpunan yg maha bosan dengan jayanya(zz.zz)
-kesal kerana anugerah untuk pelajar pmr ditunda(cess.penat aku berlatih)
-menerima kelas 4musytari dengan redha(sains?aduh)
-bersempit dalam kelas yang dihuni 50 pelajar(kebanyakan berkacamata tebal)
-tuntut hutang piutang yang belum diorang langsaikan(weyh,duit aku mana?)
-berlegar legar dalam kelas ibarat wakil rakyat(hai,boleh berkenalan?)
-melahirkan hilai tawa rakan seperjuangan(athirah kata dia akan jadi pelupa kalau duduk sebelah aku)
-melahirkan bibit suka pada subjek chemistry(aku ada chemistry dengan chemistry.hehe)
-mengeluarkan riak bosan semasa meeting pengawas('saya nak kamu jaga sana,jaga sini,blablabla')
-melantak nasik lemak sementas(makcik,nak sambal lebih buleh?)
-gosip yang terkumpul pun terlerai(nak tau,bedah tu kan..blablabla)

*p/s - aku rasa macam baru form3 je.sedangkan dah form4.aduhai.perasan muda.


menanti hari esok

4 comments:

aazyan :: said...

aha cik baju biru rupanya kau ni.

cik chopu said...

ya.aku cik baju biru yg mengganas bukan mengawas.haha

Maya Helmi said...

aku rindu pulak zaman persekolahan aku..

dah lama tak kena rotan ngan denda ngan cikgu..damn..

cik chopu said...

mungkin aku mngalami situasi sama satu hari nanti.