geng bas sekolah

Monday, January 5, 2009

my bilik my hero :))

kenapa aku suka bilik aku?

sebab bilik aku ada laptop aku.dalam tu ada kawankawan aku(termasuklah kau).
sebab bilik aku dicat warna kesukaan aku.ia buat aku tenang.
sebab bilik aku ada cermin panjang.ia buat aku sengih selalu.
sebab bilik aku ada katil dan tilam yang paling memahami tulang aku.
sebab bilik aku ada bantalpeluk yang empuk.
sebab bilik aku ada empat buah bantal yang mengelilingi aku.
sebab bilik aku ada selimut yang menghangatkan aku.
sebab bilik aku boleh aku buat sesuka hati aku.
sebab bilik aku tempat aku menjerit sekuatnya.
sebab bilik aku tempat aku lepaskan geram(bang bang kebabom).
sebab bilik aku tempat aku mengesak sepuasnya(takmalu dah).
sebab bilik aku tempat aku mendedahkan aurat tanpa segansilu.
sebab bilik aku tempat aku bersengkang mata menelaah(poyo je).
sebab bilik aku tempat aku beribadat jugak.
sebab bilik aku tahu segalanya tentang aku.
sebab bilik aku peneman aku yang setia.
sebab bilik aku tempat yang paling nyaman bagi aku.
dan akhir sekali,
sebab bilik aku adalah bilik aku.

i love u bilik.terimakasih sebab kau bilik aku sejak sepuluh tahun lalu :))
macam mana kalau aku kawen nanti? mampu ke aku tinggalkan kau?


4 comments:

si kura said...

bilik pon boleyh love2..

ish..ish..

cik chopu said...

dripada cintakan yg x pasti,
baik cintakan bilik aku.haha.
sebab aku tau dia cinta aku jugak.
kan bilik kan? :))

sya ZAHARI :) said...

betul.
sokong!
my boss my hero;
tak semestinya boss tu
syg kita.
haha.
serius,tphm ape aku mrepek.

cik chopu said...

my dad pun my hero jugakk.
coming soon,my husband my hero.
ahakz :))