geng bas sekolah

Wednesday, January 28, 2009

pipi merah.

aku baru balik dari klinik buat xray.entah ape jadah tah,nak masuk sekolah asrama pun kena buat medical checkup.menghabiskan duit bapak aku je.beli makanan kan lagi mengenyangkan.tapi seram gila duh tadi.doktor tu suruh aku aku bukak tudung,baju, b*a*opps.lepas tu pakai baju apebenda tah.tersipu sipu la jugak aku.memang la dia tak tengok adegan salin baju aku.tapi,eeee.dah la berdua je dalam bilik tu.otak aku yang kadang kadang kurang senonoh ni mula la berfikiran hijau*biru padehal.haha.

kuku aku macam biasa la kalau cuak.pucat lesi macam orang mati.tangan aku apatah lagi.macam dekat alaska dah ni.gigi aku mula la menggigit bibir yang tak bersalah.mata aku,meliar je mengalahkan orang nak menikah.haha.

lega aku bila dah selesai xray tu.cepatcepat aku tuka baju.lepas tu doktor sorang lagi ni suruh masuk bilik dia.macam macam dia tanya.yang pasti, 10% je berkaitan kesihatan.selebihnya,sejarah hidup aku pulak yang dia korek.aku ni dah la kaum pemalu.tersengih sengih je la.suara tibatiba jadi merdu semacam je.haisy.macam la aku ni nak interview jadi doktor kat situ.entah apa benda hasil yang dia dapat borak borak dengan aku.tiba tiba dah habis.nasib baik dia tak suruh aku duduk sampai esok.

*p/s - abang aku dasat uh.dia suruh aku framekan gambar tulang aku tuh tampal dalam bilik.tau la tulang aku cantik kan.tapi takkan la sampai nak tayang tayang.

7 comments:

Monkey D Luffy said...

ko masukkan ler dalam blog... hahaha

cik chopu said...

luffy; abg aku dh sorok mne tah.nnti aku curi blik.

menekan keyboard said...
This comment has been removed by the author.
menekan keyboard said...

haha..
woa! gela sogan den baco:DD
yg dgr pun da segan,
org yg disuro bkak bju 2 lg la double triple malu.
haha.

nyway, congrats cik chopu kerna trplh ke sekolah brasrama.
chayok! :D

cik chopu said...

wany; tula pasal.ketar pun ada gk masa tuh.btw,thanx wany :) mesti rindu nk berblog.

.adeqqs. said...

haha
malu kep mas??
ala dktr laky kep??
encem ta??
hahhaha

hmm
i'll miss u mas :(

tataw cmna skola tnpa kaw!
aq sygg kaw! =(

cik chopu said...

adeq; malu la duh.aku kn kaum pmalu.mcm la ko xknal aku.haha.hensem la jugak.tu yg buat aku lgi huruhara tu.haha.aku mest rndu kau jugak.ko kira ok ada yg lain.aku ni,sape yg ada nnti.