geng bas sekolah

Wednesday, January 28, 2009

hilang seronok.

aku baru dapat berita henset nazz dicuri masa dia sibuk kawad.siot je.kurang ajar gila.kalau orang luar curi boleh terima lagi,masalahnya yang curi tu mungkin budak pbsm sendiri yang seangkatan dengan nazz.sebab hanya budak pbsm je yang duduk dalam bilik rawatan tu.kalau aku dapat la pencuri tu,aku cuah budu campur durian.itu kira berhati perut lagi.kalau bapak aku jadi bapak si pencuri tu,memang hangus dia kena ikat kat tiang elektrik.haisy,seram sejuk dulu aku dengar amaran bapak aku agar anak beliau tak panjang tangan.

diorang senang senang je ambik hak orang.dia ingat sekali mintak,terus kitorang dapat kot barang barang ni.macam aku,nak dapat sesuatu,banyak cabaran mendatang.beratus kali menitik airmata pun,mak aku bukan kisah.bila tergerak hati beliau,baru aku dapat.macam nazz,bukan senang dia nak dapat.lagilagi masa dia dapat tu bonda dia buat surprise.mesti kesan mendalam gila.geram gila aku kat si penyangak tu.mau aku sekeh sampai botak tujuh keturunan.

memang sakit hati dapat pengalaman barang dicuri.dulu pernah sekali.aku kumpul duit punya la seronok nak beli apetah kan.sekelip mata je hilang bila anak kawan mak aku datang.dia dah ambik duit aku,suruh pulak aku beli magazine guna duit tu.aku kenal la duit aku wahai kakak kurang manis.tapi sebab hati aku yang lembut ni,aku halalkan aje.anggap la dia sangat memerlukan.tapi lepas tu,aku gila berjaga jaga bila dia datang.takkan aku nak biarkan pisang berbuah dua tiga kali kan.pendek kata,jangan tidur dalam perut orang.binasa badan.lagi lagi perut orang yang berhati busuk.

8 comments:

eJump said...

perghh...nset kene curik...kesian die..
lebih2 lg yg curik tu member sendri an...
kwn mkn kwn nie..
btw, x elok cuah budu+durian...spatutnya budu+durian+cincalok+air longkang...pastu bru ikat kat tiang lampu...lolzz

CoklatChips said...

Lempang je smpai pengsan pncuri tu.

.adeqqs. said...

haha ejump lwk eyh!
hmm
cian nazz lol
kuang asam tui!
pbsm ka nihh??

menekan keyboard said...

haha..
part ni aku de trgelak cket,
"mau aku sekeh sampai botak tujuh keturunan"
ehee.
sory cik chopu kerna tergelak.

umm, sush nye nk cri kwn yg eklas skrg.
amat memerlukan sebuah pgrbanan yg besar.

=) caersyaira (= said...

bapak kurg ajar!!
mmg shit power of three..
pk skg org kaye
nk sedekah cmtu!


ala
ak pun prnah kne gak
DUA KALI BABE!!
kne curi hnset!
sabar je la~

cik chopu said...

ejump; x sgka kau lagi ganas dri bapak aku.haha.

coklatchips; lempang byk guna kudrat la.buat ape buang tenaga.

adeq; kesian kan.yg disyaki dak pbsm la.

wany; ala,gelak je.haha.tula,musuh lagi ramai skang ni.

caer; teramat sgt kurang ajar.lainla klau bpk kita cop duit kan.aku simpati dengan kau.sabar je la.

Monkey D Luffy said...

duit syiling yang aku simpan pun pernah diambik penyewa rumah aku dulu.. uhuk

cik chopu said...

luffy; tu lagi sakit hati.sbb bnda kumpul.