geng bas sekolah

Sunday, January 25, 2009

hari ini.

setelah menulis post ni dengan panjang lebar,akhirnya aku padam semua sekali.ini ringkasan ceritanya.hari ni aku ditugaskan jadi jurukamera.pakcik aku baru menikah.ajak bini dia pusing kl.datang jauh dari kelantan.aku setuju dengan tugasan.penat tapi seronok.pakcik aku romantik gila.cemburu aku dengan bini dia.pakcik aku dah dimiliki.apepun aku tau,dia dan bininya sayang sangat sangat kat aku.kan poklang? :)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

*p/s - takde gamba mereka yang boleh aku kongsi.pakcik makcik aku posing gila hot.bahaya untuk disebarkan kepada umum.haha.

9 comments:

.adeqqs. said...

haha
nk tgk pic pklg ko la yunkk
hehe :DD

cik chopu said...

adeq; aku nasihatkan baik jgn.kang cair tak pasal pasal.haha.

Monkey D Luffy said...

jgn risau... ada gak untukmu... hehehe

cik chopu said...

luffy; ape yg ada? plik gila bunyinya.

=) caersyaira (= said...

adakah pic tu bgitu superb
shgga tdk boleh dpaparkn
kpd umum?
haha...


p/s:marilah kamuu jenguk blog ku jg yg sudah berhabuk itu.ksian. malang dpt tuan spt ak.haha

cik chopu said...

caer; ya.gaya yg tramat sgt superb.hnya ssuai dtatap oleh ssetengah lpisan masyarakat.haha.

shahirah said...

la, nk tgok
HAHA! :DD

sya ZAHARI :) said...

kalau dpt tgk.
mst lg gempak :))
tunjuk je larh!
hehe

cik chopu said...

shahirah & sya; wah.teruja gila kau orang.nnti aku minx izin pakcikmakcik aku dulu eh.