geng bas sekolah

Friday, January 9, 2009

impian tercapai :)

hari ini di sekolah; sambutan pelajar cemerlang pmr 2008 buat aku teruja.bunga plastik tahapehape yang aku idamkan*buruk taste aku, teddy comell yang aku dapat.wah,berbaloi aku tunggu sampai berabad lamanya*ini tipu.dengan segan silu aku ke depan terima hadiah.stupidlah aku.bukan aku dapat hadiah sempena buat dosa pun.aduh,cikgu pulak suruh duduk lama lama kat depan.pastu pulak sesi begamba.dah la aku tak reti cover cun.kabut semacam je.kan dah tak jadi cikgu *tutt nak buat menantu.haha. kalau ada yang minat aku diamdiam terus aku terkeluar senarai.haha.gila punya imaginasi.stupid betul.

actually teddy yang aku dapat tu taklah seberapa pun.aku rasa aku lebih appreciate 3 bijik limau mandarin yang jadi hadiah selingan tu.suka betul benda yang boleh kenyangkan perut ni.bahagia je.haha.lagi lagi limau tu sumbangan ayahanda.thanx ayahanda.3 arif love u.

*p/s - sabtu ahad ni,psp milik aku,thanx bapak!*akhirnya aku akan dapat psp.tu pun dengan susah payah.orang lain senang je dapat.mungkin cara aku lebih berkat.amin


5 comments:

Op said...

congratz!

haaa said...

psp hitam menawan :)

cik chopu said...

phikool thong; trimas trimas :)

sya zahari; hitam dah ramai guna.kalau boleh nak kaler pelangi.ada ke? haha

adeq said...

haha tawu tape!
slamberr ko
hehe :)

cik chopu said...

adeq; trimas daun kladi