geng bas sekolah

Friday, January 30, 2009

awan muntah lebat

semalam hujan lebat.seronok gila mandi hujan lepas kawad.sekolah aku banjir lagi.itu perkara biasa kott.mujur aku tak bawak beg.satu badan dah basah.berdoa aku agar pakcik bas rapid menerima aku dengan hati terbuka.ternyata beliau baikhati.terimakasih pakcik.jasamu kukenang walaupun seringgit aku tetap melayang.

perut aku dah lama berkeroncong.akibat tak lunch tengahari tu.balik rumah terus makan.lepas makan mandi hujan bersambung.seronok kali kedua.terimakasih mak kerana memahami anak daramu yang berjiwa muda ni.ternyata aku memang belum matang.

hari ini tidak sekolah.banyak sebabnya.badan kurang sihat akibat mandi hujan melebihi had.kalau pergi pun,dapat penat.hanya kawad satu hari.belajar tidak.tiada motif untuk pergi menempah penat.langsung tak seronok.terimakasih lagi sekali mak kerana menghalang anak daramu pergi sekolah.tidur lagi bagus kan mak.

9 comments:

azyansyahirah said...

bila kau nak demam?
HAHA

adeq said...

weyh ktep smep!
ta p skola
gud gud :DD
hee

dmm kep??
lol lex ar
ckit ja tuh
haha
cik mek pnt weyh lyn ank drep dyep niyhhh heee :)

cik chopu said...

azyan; sekarang pling ssuai.jgn yg brat2.haha.

adeq; haha.aku tau.kesian mak aku kan.

Anonymous said...

haha..
aku pn smlm men ujan.
men dtgh jln. kete tade.
seronok gela.
haha:)

Unknown said...

yeah...musim ujan...
ujan2 pun kawad ye..
rajin kwn kite sorang nie...

Kapten Luffy said...

alasan nak ponteng ler tu

syakirahmn said...

dlu penah skali skulah banjir tym hr sukan.

best ouhh mandi ujan ;D

Anonymous said...

ak nk gak join mndi hujn
tp, keadaan dmm cmpak ku tdk mgizinkn!
bak kate doktor tuyh, pantang mndi ujan yer adik!

cik chopu said...

wany; wah,tu lagi seronok.penah buat taun lpas.dgn uniform skola berkaki ayam.seronok gila kan.lagi2 bila xde kreta.

ejump; pembetulan.bukn rjin.ada unsur pksaan dsitu

luffy; cis.mne kau tau.kantoi jua akhrinya.

syakey; seronok gila kan kan kan?

caer; dmam cmpak kene ujan melarat la jadinya.jgn main2.get well soon :)