geng bas sekolah

Monday, December 22, 2008

karut belaka

betulla kata orang manusia tak pernah berpuas hati.semestinya aku tak terkecuali.aku bukan la manusia yang sempurna.sekarang ni mana ada manusia yang sempurna kan.aku bukan supernatural.aku bukan superhuman.aku bukan jugak ironman.aku biasa biasa je.mungkin kadang kadang perangai aku agak luarbiasa dan mereka fikir aku gila.eh,yeke? pendapat orang aku tak buleh nak bantah.tak buleh jugak aku terima 100%.tolak pun tak buleh.apa yang boleh aku buat cuma diamkan dan hidup bergaya dalam dunia aku tanpa hiraukan orang lain.aku tak kacau orang lain.kalau diorang rasa masa yang diorang ada hanyalah untuk ambik tahu hal aku dan orangorang lain,itu hak peribadi diorang.aku tak boleh tentukan hidup dia.sedangkan mak bapak dia pun susah nak tentukan hidup dia.apatah lagi aku.eceh.membebel lagi aku.

actually aku cuma nak bagitau pasal manusia tak berpuas hati kan.macam aku.masa sekolah aku gedik ayam nak cepat cuti.masa cuti aku nak cepatcepat masok sekola.aduhai.aku ni tak kenal dek untung.masa result periksa nak keluar awal awal aku marah pasal cuak nak dapat result.sekarang dah tunda pun aku tak puas hati jugak.apa jenis manusia aku ni.korang rasa macam mana?mungkin betulla ada virus yang menggodam selsel otak aku.nampaknya aku kene minum susu enfagrow macam anak kecil la camni. bia selsel otak aku berhubung kembali.haha! mati kau virus!hiyakkkk!

*p/s - aku dapat mimpi pelik la pasal result aku.wargh! ada ke keputusan 1b beberapa c dan d dan 1u? kau rasa macam mana? lagi satu mimpi aku dapat 9a. dari mana datang lagi 1a? sumpah aku tak buleh jadi ahlil nujum macam ni.


8 hari lagi weyh!

4 comments:

sya ZAHARI :) said...

haha :DD
biase la tu..
sume org tak same.
9a? teringin amek arab er?
huhu :))

cik chopu said...

btul3.
mungkin amek arab dlm mmpi.
hehe :)

CoklatChips said...

Cuak la tu.
Haha.

cik chopu said...

bukan cuak.
cuma keluhkesah.resah.gelisah.kalut.kusut.serabut.