geng bas sekolah

Sunday, November 16, 2008

siapa di sisi kau?

best friends Pictures, Images and Photos
daripada pandangan mentaliti aku, orangorang macam yg aku senaraikan di bawah adalah stupid tahap bebal!

-tak suka berkawan dengan sesape pun. pendek kata sombong!
-jenis kawan makan kawan. pendek kata tikam belakang!
-berkawan semata-mata sebab kepentingan peribadi.
-jadikan kawan balaci tahap hamba abdi.
-berkawan bila happy je. ko sakit ke, ko susah ke, ko sedih ke, dia peduli hape!
-selfish tahap tak laku!

itu je la rasanya yg terlintas dalam benak aku. tapi kalau ikut logik akal, takde kot manusia yg pakej semua perilaku tu. kalau ada, nauzubillah. tak payah la buat kawan. merana badan oi.

rasanya tak perlulah aku senaraikan perilaku baik seseorang kawan. sebab memang tak terkira banyaknya. lagipun bagi aku, kawan adalah the best thing yg muncul dalam hidup selain family aku sendiri. mohon jauhilah kawan kawan yg berperilaku stupid drpd aku. dan jauhilah aku drpd tergolong dalam kawan bersifat stupid. amin panjangpanjang.

*p/s-tajuk ni disarankan oleh cik alia.trimas yunk!

-no friend no school-

2 comments:

Anonymous said...

aha
yepyep
smoge kite xtergolong dlm golongan yg stupid2 cm ko ckp tu
aha

frenz means forever yunk!
luv u

;))

cik chopu said...

yupyup.
love u lalink!
:)