geng bas sekolah

Saturday, November 15, 2008

bulan

moon Pictures, Images and Photos
mengikut apa yg tersirat dalam benak aku ni, bulan tu begitu indah. ni bukanla pandangan dari remaja yg sedang hangat bercinta dan melihat semuanya indah. tapi hanyalah reaksi kosong aku si gadis yg tak penah ada kena mengena dengan cinta. hmm, indah sangat la kau rupanya. sampai aku terguda. hoho.

darjah keterujaan aku meningkat bila dengar lagu yg ada memasukkan bulan dalam lirik dia. contohnya macam:-

'biarlah bulan bicara sendiri...'
'tapi sayang, hanyalah impian, bulan tak bisa tumbuh di taman'
'oh bulan tolonglah daku katakan padanya ku cinta dia'

aku ingat lagi hari aku nak amik pmr. aku keluar rumah nampak bulan. cantik je. sempat aku berceloteh sorangsorang dengan si bulan. tapi entah kenapa hari tu aku tersenyum je on the way ke sekolah. penangan sang bulan memang hebatla. indahnya dunia ciptaan YANG MAHA ESA. dengkinya aku dengan sheikh muzaffar. boleh datingdating dengan si bulan. haha.


-terang rembulan lebar senyuman-

2 comments:

tiera said...

hahaha
jeles??
agk plek lah
syeikh mzphar xgi bulan la
die gi iss
xsmpat datting ngan bulan
huhu
dun wori eh
jgn jeles jeles lg


;))

ciKetaMas said...

eh.
dye ta pegi bulan ke?
aduhai.slh fkta ke aku ni?