geng bas sekolah

Saturday, November 15, 2008

bermula semula

aku mula menjengah blogblog yg dipost merekamereka yg kukira hebat berblogger. sepantas kilat aku delete semua blog aku yg terdahulu. terasa diriku ibarat hidup segan mati tak mahu dalam dunia blog. terlalu kecil blog aku berbanding mereka. tabik spring lah kat korg! trimas kepada mocha di atas nasihat beliau untuk aku buang blog aku tu! kewajarannya jelas terpancar. hoho.

blog ni aku jadikan yg pertama. trimas dan maaf kpd merekamereka yg sudi memberi luahan peribadi terhadap blog aku dulu. aku nak majulah! harap korg faham. hoho.


-trimas sejongkong emas-

3 comments:

syieda ibrahim said...

jadi,blog baru?
bagus.new hope n lots of stories.
jgn lupa slalu update.
bercerita la dgn semua.

;]
thanks for following blog puisi.
blog utama
syiedaibrahim.blogspot.com

koala said...

aha
turn a new leaf??
eh
btol ke x
aq un tataw
hahaha..
okie!
maju lah anda utk siput!
eh
slah slah
maju lah anda utk negara


;))
hehe

ciKetaMas said...

eceh.siput tade kne ngena eh.
huhu.trimas kamu bdua