geng bas sekolah

Friday, April 20, 2012

jual ikan.

y u so selfish ???

ok I admit. ampunkan sikap selfish membabi buta aku ni. especially to my dearest mok pok, dan termasuk juga fie, ampunkan saya!

punca?

sejak masuk utp, aku sibuk hebah pada semua yang aku telah menjadi cik busy 24hours. aku hanya tau mengadu pada mak, mengadu pada bapak, dan mengadu pada abang. dan errr merajuk. well, anak bongsu, kau paham aje lah. aura cengeng tu mesti ada tercalit sikit sikit walau kental mana pun aku ni. tapi aku tak pernah nak tanya, mak busy ke? bapak penat ke? abang sibuk tak? the answer to that never-been-asked questions is obviously YES! berapa banyak kredit dosa dah mengalir secara percuma pada aku.

and then aku sibuk la suruh mak datang jenguk aku la, merengek nak balik la. wake up lah woii. bukan kau sorang tau rindu. hmm nasib baik jugak aku balik rumah. baru aku tau macam mana busy-nya semua orang. bukan aku sorang. and mereka punya busy jauh lebih memenatkan dari aku. mas, you just have to study, bukan suruh angkat batu kayu pun. jangan nak merengek boleh?

kbai, aku dah insaf. balik ni tak nak buat semua susah hati lagi. insyaAllah.

3 comments:

Anonymous said...

busy-busy sempat juga update blog haha

syakirahmn said...

sabaww mas, sabaww.

;)

cik chopu said...

sbs: well balik rumah memang hilang lah semua busy tu kan. lupakan semua kerja. ahakk haha

syakey: ya, sedang cuba ni. ngeh ngeh