geng bas sekolah

Saturday, December 3, 2011

ditindih lalu aku menjerit.


aku sedang tidur. ada sesuatu datang timpa aku. jatuh satu demi satu. buk buk buk. aku celik mata. aku masih mamai. pandangan masih kabur. bila dah jelas aku meraung. warghhhhhhhhh! lambakan esaimen jatuh timpa aku. lepas satu, satu. aku derita. aku tak suka. aku selalu macam ni. suka tangguh lepas tu kabut lepas tu kecewa. cepat lah berubah, kata nak hijrah. cepat lah berlalu minggu penat lelah.

err balik rumah pun tak rasa heaven macam dulu kala. haih.

8 comments:

D-SIM said...

www.rakanmasjid.com
^ bestnye utp ad bnde2 camnie :|

KURARIMMBA said...

aku ingat cerita hantu asrama -_-

cik chopu said...

dsim; wah mana kau tau ni? rajin kau selongkar.

cik chopu said...

kurarimba: ni lagi menakutkan dari hantu

eiyzniey said...

Hahaa..macam2 naaaaa

WANYellαyαli said...

hehe. macam aku jugak masa sem 1 dlu. harap sem 2 nanti aku berhijrah macam apa yang kau nak tu :D

smoga bjaya cik chopu

cik chopu said...

eizniey: biasalah tu ~ hihi

cik chopu said...

wany: thanks yaww :)