geng bas sekolah

Tuesday, November 8, 2011

shhhh rahsia.


hati, kadang aku rasa kau banyak berahsia dengan aku. padahal hati sendiri. akal pun sama. kuat kau berahsia. satu demi satu, hal yang bukan aku tak tau. tiba tiba aku jadi tak tau. kuat kau berahsia dengan aku. haa jiwa apetah lagi. bisu tak bersuara. kadang kau meroyan terpekik terlolong. sakit gegendang telinga. jiwa pekik kau dengar. akal marah kau pekak. ada pulak ? mulut pulak, tau nak bekerjasama dengan perut je. perut yang tak pernah pandai nak berahsia. lapar je bunyi simfoni alam. lapar je bergendang. cuba kau duduk diam diam berahsia macam yang lain. haih tegang urat aku kalau hari hari macam ni. dengan nak kawal mata lagi, mulut lagi. haih.

p/s: hihi sekarang pukul 2.41 pagi. aku dengar fie masuk dapur goreng goreng something. lapar lah tu ~

4 comments:

norsafina said...

biarlah rahsia. haha

Anonymous said...

Memang function. Aku suka. Haha. Nanti aku cakap kat perot ko tu supaya berahsia tao. Haha.
-na'dz

cik chopu said...

fina: haih kau pun nak bersekongkol dengan hati aku kan

cik chopu said...

nadz: haha anon lagi? bagus, kau nasihat perut aku ni. degil sangat