geng bas sekolah

Wednesday, October 5, 2011

nyah kau lemak !


hoyehh harini semua otot mula tegang. kerah tenaga singkir lemak degil. pertama kali cycling dalam utp ni. haih mengah jugak. dengan lutut yang sedia lebam gara-gara jalan huyung hayang langgar kerusi, mana tak perit tang masuk lorong mendaki. berpeluh peluh mengayuh.

basikal pinjam je pun, tak boleh nak ganas ganas sangat kan. guna dengan cermat. adat meminjam kan. kalau aku punya, memang aku lanyak habis habisan. baru puas hati. ngeh ngeh. penat cycling, sambung main bola tampar. lama betul tak semakkan diri di sport complex. lama betul tak pegang bola. wahh seronok seronok.

puas hati dapat keluarkan peluh. ya, makan banyak, exercise perlulah banyak jugak kan. ada yang balik besar tong karang kalau malas malasan. malam ni silat pulak. esok ada quiz, moga moga keluar dalam mimpi malam ni. amin.

6 comments:

Amirul Hakim Mohamad said...

haha makan banyak<pegang bola pun kena banyak kali.hahaha

cik chopu said...

amirul hakim: setakat pegang hari hari boleh buat, haha

syakey said...

lepas kuar peluh kn, badan rasa macam ringan je....
walaupun berat bdn tak kurang. HAHA

cik chopu said...

syakey: betul betul. tak sangka kita ada pemikiran yg sama. hehe

kert said...

teruskan usaha. semoga berjaya.. haha

cik chopu said...

kert: ya baiklah. jom pegi berenang jom