geng bas sekolah

Tuesday, September 13, 2011

kamen rider fourze.


kamen rider ooo dah tamat di jepun. sob sob sob. sangat menyedihkan. aku tak habis tengok lagi. tapi takpe, fie dah habis download. maka boleh je mintak bila bila masa dan mula marathon tengok semua sekali gus. balas dendam habis exam kan. goukaiger belum tamat. tapi same case. lama tak hadap. boleh laa rembat sekali.

hoyehh, dah tengok dua episod siri kamen rider terbaru. omegi! aku sangat teruja! KAMEN RIDER FOURZE! baru tengok dua episod dah jatuh cinta. lawak. awek comel tahap senyum sampai telinga. hero lucu tahap tengok muka dia pun boleh cair anak mata [ok hiperbola].

hmm, memandangkan kat jepun pun baru episod dua, aku sibuk sibuk desak fie nak tengok episod tiga. padahal keluar pun belum. waaaa lepas ni banyak miss lagi. cis cis.

rilek, bertenang, tak lari gunung dikejar. sooner or later habis jugak. muahaha. evil spirit ke udara. ada jugak yang aku layan cerita anak-anak riang sampai tak tidur malam ni kang. hihi.


haha tak matang betul. lepas henshin buat gaya aneh ni <3

image

AWESOMEEEEE! [tak pernah terpikir impian macam ni]

image

haha dia pulak ajar macam mana nak henshin. KAWAIII <3

4 comments:

Amirul Hakim Mohamad said...

comel jugak lah kamen rider uh! hha

cik chopu said...

amirulhakim: bukan comel jugak lah. COMEL SANGAT!!!!!!! wee

SAYA BUKAN SAMDOL said...

haha boleh tahan ek cik chopu terhadap kamen rider :P

cik chopu said...

SBS; eh mestilah. pengarang jantung saya ni <3