geng bas sekolah

Thursday, July 21, 2011

ruski ganti nasi.

ahhh perut. malam malam macam ni kau menjerit. malam malam macam ni kau demand lebih. siapa nak supply? jenguk loker memang banyak stok lagi. ruski ada berpaket2 lagi. jacobs satu bekas lagi. twisties lebih lima plastik lagi. dalam banyak2 bahan, nasik jugak kau demand-kan. cis. tahan sampai esok memang naya. esok niat nak puasa. andai malam ni sahur gigit biskut, esok memang derita perut. apa nak buat ni? patut ke aku telan ruski malam ni?

8 comments:

qeen.3c said...

RUSKI wehhhh? memang tak ajak aku kan! -.- haha

Kapten Atok said...

banyaknya stok makanan

Adibah faizah said...

ruski pon sodap!!!!hahaha

cik chopu said...

qeen: haha ajak kau buat apa, habis stok aku kang. wee

cik chopu said...

kapten: haih mestilah. stok makanan wajib lah banyak. wee

cik chopu said...

adibah: sedap memang sedap. tapi kalau dapat nasik, lagi nikmat.

syakey said...

ruski ganti nasi mmg menyedihkan sebab nasik itu terlalu penting untuk d gantikan.

XD

cik chopu said...

syakey: nak buat macam mana. beras takde, periuk apetah lagi