geng bas sekolah

Tuesday, May 24, 2011

i need some massage. anyone?

status: currently in utp. sedang jalani minggu penat minggu lelah kejar kelas, kejar minggu aluan siswa (MAS), kejar masa yang makin lama makin laju dari roller coaster, kejar telunjuk fasi lagi. aktiviti ternak lemak tak berjalan lancar. kurang masa untuk makan. otot kaki semua dah loose. aku balik rumah nanti nak ajak mak pegi spa manjakan diri diurut urut. hostel tingkat tiga bikin aku merana. kafe sebelah hostel, alhamdulillah memenuhi selera pemakan berkaliber :0 kelas berbatu batu jauhnya. cuaca sangat panas. aku sangat malas bawak payung. maka aci redah panas hujan. tiga benda kena buang - complaining, criticizing and comparing. kenapa? later on aku explain. huahua.

serius banyak gila benda aku nak cotcetpotpet kat sini. malangnya hidup kejar mengejar memang parah.

pssssttt: banyak sangat cakap homputeh kat sini. haih.

6 comments:

ceritaku MEMORIKU said...

kuatkan semangat kau di sana k
:)
-na'dz

syahirah(: said...

kurus la kau lepas ni mas.:)
chaiyok2!!
study leklok dear

cik chopu said...

nadz: insyaAllah. tengss yaww~

cik chopu said...

yett: banyak la kau punya kurus. berlemak lemak, haha

Amirul Hakim Mohamad said...

hahaha akim pandai masak ayam kicap tau. haha IBU ajar. wahh masakan ibu sedap kan? hahah mas nak makan? nnti akim g perak hantar ae?? ahhaha

cik chopu said...

amirulhakim: yes yes, nak nak nak! cepetan lah ke mari. suka tahap ruski lah ayam kicap. haha. tapi akim masak, errrrrrrrr selamat dimakan ke? :)