geng bas sekolah

Wednesday, March 2, 2011

heartbroken !



gangguan emosi. pedih bukan main lagi. semua orang bikin hati aku memberontak. geram geram geram. siapa nak tenangkan aku? kalau dah semua komplot sakitkan hati aku. siapa nak temankan aku? kalau dah semua komplot lari dari aku.

wahai orang orang yang terdekat dengan aku,
silalah fahami hati aku.
sakit sungguh.
pedih sungguh.
bila semua seolah-olah tak percayakan aku.
ragu-ragu dengan aku.
mempertikaikan perbuatan aku.
sakit [tandaseru]




6 comments:

Zaza said...

Cari cinta allah. sesugguhnya DIA tidak akan menyakiti hati kamu ;)

Zaza
Moh jenguk blog kite!

cik chopu said...

zaza: takde siapa pun mampu mempertikaikan cinta Allah kan, cinta agung, kekal selamanya. tengs~

taqo said...

nk tenang kan hati? ehehe.
anda tahu caranya~ :)

cik chopu said...

taqo: yes, tau tau.

Nurfilzahnurfya said...

nak tenang ? duk diam diam. cool jeq. huhu

cik chopu said...

feel: kunci mulut enn. bagus bagus. kurang dosa