geng bas sekolah

Friday, February 11, 2011

kerana saya masih muda :)


current mood : kau sendiri tafsirkan.

sebab : aku bukan jenis yang suka cerita segala benda yang jadi dalam hidup aku pada mak. lagi lagi pasal hati dan perasaan. yelah sebab dulu mak macam tak suka aku dekat dengan mana lelaki pun. bapak aku garang woo. tak berani i buat hal uu. so 'if' hati aku sangkut kat siapa2 pong, pandai la aku pujuk si hati, 'simpan je lah diam diam ya sayang'. akibatnya sekarang akulah perempuan paling tak romantis di dunia ini yang aku tau ramai dah sedia maklum. tiba2 lately ni mak macam suka pulak kalau aku ada siapa2 yang aku suka. suka tanya macam2 bout lelaki. haih, buang tebiat ke hape mak ? aku pulak yang jadi tak keruan sebab asyik diterjah aneka andaian. pandai betul mak buat hipotesis awal ya, sedangkan aku sendiri taktau apa konklusinya. dan lagi ada pulak makhluk2 dalam rumah ni yang menokok tambah cerita. wah !

penerangan buat bonda : mak, saya tahu saya sudah menjengah umur lapanbelas. tapi jiwa bongsu saya masih menggila. jadi, sabar la ya kalau nak timang cucu pun. *hah apekah?*

fakta : walhal aku tau mak aku tak maksudkan pun setiap bait yang dibicarakan beliau. hoho

sekian rapurapik buat hari ini, toceh !


No comments: