geng bas sekolah

Wednesday, February 9, 2011

contest pic hitam putih paling cool !


another contest yang tergendala. sekarang takde aktiviti. so, layannn~

aku pernah merengek dekat asma' sebab dia tak tag aku untuk contest ni. macam lah aku rajin sangat nak buat kan. dan kesedihan terubat bila yett pulak tag aku. haha sedih sangatkah? agak melampau di situ ya. so this is it!
my contest !

pertama - sila follow blog si gadis bermata coklat ini ya. DONE!

kedua - letak banner contest di sidebar dan link sekali ya. DONE!

ketiga - idea bila rm100 yang bakal dimenangi dalam tangan - saya nak makan makan dan makan lagi supaya bertambah kilogram lagi ! walhal lemak dah menguasai diri sekian lama. DONE!

keempat - tag lima kawan dan mangsanya ialah : wannurfazrini | wany | kuralogy | nadz | mayang
DONE!

kelima - due date 1 mac 2011

so inilah dia PIC HITAM PUTIH PALING COOL *kononnya*




15 comments:

wannurfazrini said...

Syg,nt aku buat klau egt ye. Hehe. Btw slamat maju jaya.

KURARIMMBA said...

dahhhh!!! =)

asma :) said...

Alo. Mas tacing dgn aku pulak T.T

cik chopu said...

faz: okay! tocheh

cik chopu said...

kura: okay

cik chopu said...

asma: memang pun. baik kau belanja makan sekarang juga

siti fatimah said...

salam , hye :) terima kasih sebab join ya .good luck :)

cik chopu said...

sitifatimah: tengs tengs yaww~

eezance said...

cool.... :D

EB said...

Salam..
Waa gmbr lawa...
Tahniah² shortlisted!!

**::CIKNUURUL::** said...

thniah toplist 25,.hehe,.mmg cool la pic korg,.hehe,.

cik chopu said...

eezance, EB, ciknuurul : ribuan tocheh !

izazi said...

sis, cool , simple n clean shot !
lawa la ... good luck :)

erinn kechiik said...

gud lucks n congrats anda masuk list 25..

cik chopu said...

izazi dan erinn: ribuan toceh ! :)