geng bas sekolah

Tuesday, January 11, 2011

mari tepuk ramai2,,

aku sangat TERUJA! highlight di situ ok,
lepas berbulan bulan sangatlah kelam tengok belog ni,
baru rasa bersinar2 sikitt mata haku ni ha.
dan sesi bangga diri pun bermula!

tahniah mas kerana berjaya upgrade belog kau,,
sila puji diri sendiri berbakul bakul ya,
takde siapa nak bagi trofi kat kau punn.

umur dah menjengah 8belas, tiba2 ada hati guna template ala kanak2 berina. memang haku ni tak sedar diri betull, [sila abaikan makhluk asing ini seketika]





2 comments:

Gades_chantek said...

thniah mas..bersinar sket mate aq tgok blog ko..haha

cik chopu said...

oh,jadi selama kau keluaq liuq basi aa tengok belog aku ya, nak kena ni, hehe. thanks btw