geng bas sekolah

Monday, January 17, 2011

ini baru aku,



minggu emo sudah berlalu. aku bukanlah jenis yg suka nk menonggeng menangis spanjang masa. menangis dua tiga belas minit sudah, lepas tu sila offer aku makan, dan aku akan sambut dgn hati rela. kalau offer tgk cerita kartun juga aku terima. dan gelak2 yg terlahir mmg bukan tipu punya. konklusinya, aku bukan manusia yg reti serius sgtt pun. maaf kawan2 yg risau. duyun2 mesej korang hantar kann, siyes terharu *pipimerah* i love you all, muah muah muah. [haha marah future husband aku kalau gini]

jadi nasihat ambo, bila ditimpa mslah, carilah kekasih kita yg satu, dan mengadu pada-Nya ya. itu yg terbaik rather than nak bunuh diri or minum arak or masuk kelab dan yg seangkatan tentera dengannya. fahami konsep ini ya tuan puan encik cik semua. setiap yg berlaku ada
hikmahnya. Dia memberi kita dugaan supaya kita lebih dekat dengan-Nya. sekian ustazah mas idayu punya ceramah ya.

dan mood paling latest ialah: SAYA SANGAT SEDIH MOCHACHEE DAH PERGI SEKOLAH KAT JOHOR TINGGALKAN SAYA TANPA CAKAP GUDBYE KAT SAYA PUN :(

apepun, mari kita sama2 doakan my dearest mochachee supaya berjaya SPM taundepan. nanti aku lawat kau ya, maklum la xpernah jejak johor kaki den ni. hehe

take care ya budak, jgn falling love dgn org johor pulakk, sini ada khaii. haha


No comments: