geng bas sekolah

Sunday, June 20, 2010

walhal aku tak cengeng

selalu macam tu,
orang lain salah,
aku jugak yang kena,
macam pukul anak sindir menantu,
ya,aku je la yang kena.

maklum,
aku bukan anak emas,
aku bukan yang tersayang,
tapi ya, aku pun ada hati,
kenapa semua orang tak fikir?

cukup la hati aku berdarah,
boleh banjir dah bilik aku,
takkan nak keluar air mata darah,
baru semua orang nak faham.

aku dah la jauh,
jauh sangat,
apa salahnya bila aku dekat,
aku dapat rasa manisnya,
hah,makin pahit ada.

masa aku jauh jauh,
diterjah dengan amarah,
aku mengganggu ke?
masa aku dekat,
lagi parah diterjah amarah,
mengganggu jugak ke aku?

jadi, pada siapa aku nak tumpang bahu?
pada siapa aku nak mengadu?
huh, hidup segan mati tak mau.

mungkin sejak aku jauh,
semua dah makin jauh,
aku penat lah jauh hati macam ni,
penat.

haih, penat aku bersedih macam ni. makan lagi bagus.

No comments: