geng bas sekolah

Saturday, November 21, 2009

belog ini masih wujud.

hye belog,
kau sihat lagi ke tak ni?
kau jangan murung dapat tuan macam aku.
dah lama aku bekukan kau kan.
mungkin kau sedih aku tak menatap kau.
tapi kau kena faham.
masa aku suntuk sangat.
maafkan aku ya.
aku rajin nanti aku renovate kau letupletup.

hye kawan,
lama tak bersua.
sikit demi sikit.
mesti kauorang akan lupa kewujudan aku kan.
aku semakin pasif berbelog.
sebab banyak sangat aku nak tulis.
aku jadi taktau nak tulis yang mana dulu.
konklusinya aku menemui jalan buntu.
lalu aku biarkan semuanya tak bertaip.
cis,pemalas kau chopu.

sekian,
wabilahitaufikwalhidayah,
jangan merempit,
jangan berjenayah.
[syamil ajar aku]

3 comments:

ceritaku MEMORIKU said...

same je weh berhabuk
bhahah.
nie lah mase nye utk vacuum balik
tahun depan dah xley dah nak jaga elok2 blog nie
sian die weyh
bhahaha
-na'dz

cik chopu said...

nadz; tu aa tu.taun dpn kena breakup kejap. lepas taun dpn bleh smbung blik kan.

puteri said...

samat ali layaaaa