geng bas sekolah

Monday, August 31, 2009

mauduitka?

hari ni hari isnin,
hari ni cuaca cerah,
hari ni aku gembira,
hari ni aku mimpi kawen,
hari ni aku lapar lagi,
hari ni aku kena balik,
hari ni jempol memanggil manggil,
hari ni istimewa,

kau tau kenapa?

sebab hari ni malaysia 52.

mungkin kau tak rasa,
tapi cuba cuba la kau rasa,
nanti baru kau rasa syukur.

burung pun mampu menyanyi nyanyi,
mampu ke burung menyanyi dekat palestin?


p/s- bapak aku tanya aku "mauduitka?" aku kata "maukereta :))"

7 comments:

~0~ said...

wahh...best btoll...mau lori boleh??

menekan keyboard said...

kau bia btol cik chopu?
bpk kau kasi ke?
klu da reti bwak kereta tu,
nnti boleh lah bwak aku.
:DD

taqO said...

ohoho~
rezki jgn ditolak.. :D

Monkey D Luffy said...

awalnya ko mimpi kawen

cik chopu said...

~0~; lori? lori mainan bole? haha

wany; haha, coming soon eh. tggu je

taqo; betul, but btul ke bpk aku kasi ha?

luffy; haha,ingat kau sorg je ke boleh mmpi kawen? aku pun boleh, haha

nazz said...

tiap masa nak kawen. mentg2 lah dah ade calon. aku nak kawen jgkk :DD

cik chopu said...

nazz; alah,mimpi je pun. mana ada calon weyh, sukahati kau je.haha