geng bas sekolah

Saturday, July 4, 2009

mas idayu semakin sibuk

ya, mas idayu semakin sibuk. mengalahkan perdana menteri. nak call mak pun kena curi masa. ya, mas idayu baru tingkatan empat. bukan wanita berkerjaya yang kena rush nak balik masak,kemas rumah, jaga anak segala. tapi kenapa mas idayu sibuk macam tu sekali? mungkin sebab dia yang azalinya pemalas, terpaksa bertukar menjadi rajin. gen gen malasnya terpaksa dihapuskan serta merta daripada sel badannya. kalau tidak, mungkin mas idayu akan menjadi lebih sibuk lagi. dan seterusnya mungkin akan berlaku macam macam perkara tak diingini padanya.

marilah mas idayu, sesibuk mana pun anda, sentiasalah hubungi yang tersayang.

6 comments:

Maya Helmi said...

ko sibuk apa je mas idayu?

show kat mawar biru kah?

hehehe

cik chopu said...

maya helmi; haha,klau konsert kat jamban pun jadi. biasa la budak sekolah,sibuk apelagi kan,

Monkey D Luffy said...

sibuklah sangat

cik chopu said...

luffy; eleh,

adoi,knapa aku tulis tgkatan enam?

CoklatChips said...

sangatlah sibuk
(tiru luffy)

nazz said...

eh, patutla. dah tidak mendengar suara dikau sekaranag .