geng bas sekolah

Saturday, March 21, 2009

aku mengeluh lagi.

oh,sekarang geng aku terpaksa berpisah,
dua tahun,bukan lama mana pun,
cuti pun masih boleh jumpa jugak,
cuma aku risau bila masing2 sendiri,
nanti lain pulak ending cerita ni,
hai,fikiran jangan melayang jauh sangat,
mungkin ada hikmah,
cuma belum terserlah,

nazz anak jati kelantan,stay selangor.
aku sendiri anak jati selangor,stay nagori.
alia anak jati kl,stay penang.
tira,anak jati selangor jugak,stay perak.
addi,anak jati kelantan jugak,stay pahang.

kenapa mendadak gila perpisahan ni?

9 comments:

a.b geldofg said...

sabarlah..lama2 biasa

Anonymous said...

yeap. terlalu mengejot perpisahan ini. aku pun tak bersedia.
tp, dlm saat kte bersama, bnyk yg manis kan?
hee, 2 yahun 2 tahun 2 tahun! kejap je tuhh.yeah. cekalkan hati, kuat kan semangat!
muahxcrew never be replaced.

Anonymous said...

sabar jek..
kejap jek 2 years uh..
:))

cik chopu said...

a.b; tu aa,betul2

nazz; gud nazz.kau tak lemah kan.mmg manis gila.yup,never b replaced!

cik chopu said...

iema; hmm,trimas sis

Kapten Luffy said...

berpisah memang akan berlaku.. kadang2 hilang khabar berita... terimalah ;p

cik chopu said...

luffy; yg hilang khabar brita tu yg xmo dengar tu.

haaa said...

perpisahan satu hakikat kan?

cik chopu said...

sya; yup,hakikat yg kurg mnyelerakan.