geng bas sekolah

Wednesday, January 21, 2009

ini hanya sebuah tag.hobi melampau

tag menjelma lagi.kali ini dari syakirah :) *payah duh.kene taip balik.

hobi hobi atau tabiat yang melampau dan sebabnya

rules:
1. anda tidak boleh meng'tag' orang yang tag anda.
2. sila jawab dengan sejujurnya,dan no repeat answer dan tak boleh copy org len punya jawapan
3. dan sila tag sebanyak tiga orang yg anda ske dan letak di end of reason number 5.


gelak almost everytime - kadangkadang sebab terpecah dengan jenaka sendiri.kadangkadang gelak for no reason.sedikit melampau.

makan - aku boleh makan sepinggan nasik lagi jika ada lauk feveret aku walaupun baru sahaja memenuhkan isi perut.selalunya susah untuk aku tolak yang namanya makanan.

tidur dalam kelas - ia bukanlah satu hobi yang baik.tapi aku dapati ia berlaku hampir setiap hari.

betulkan tudung - entah kenapa tudung sekolah aku selalu messy.selekeh bebenor.ramai yang menegur,jadi aku ambik iktibar.setiap masa betulkan tudung.

goyang kaki - di manapun aku berada,kaki aku tau nak goyang je.ia tak reti menjadi normal saja.

cik wany;adeq;cik azyan - anda ditag.sekian.

6 comments:

adeq said...

weyh cmner wehh??
akuh mne nk reti
huhu

akuh cube k :)

adeq said...

aduss ta reti akuh
huhu :DD

syakirahmn said...

lama xbtolkan tudung skulah
dlu slalu je tudung sial.
mencik
haha

;D

cik chopu said...

adeq; ala,ko cuba la pahamkan.aku pun xreti dulu.

syakey; haha.tdung skulah mmg x memahami.

azyansyahirah said...

bak kata adeqq,
aku pon pening meh.
hoho

cik chopu said...

azyan; aduh.takpela.aku pun jadi pening gini.cepat la korang makan panadol.