geng bas sekolah

Friday, November 21, 2008

bebelan akal

sabtu. jam 3.30 pagi. aku termenung macam orang baru putus cinta. putus cintakah aku? oh, tak mungkin! cintan cintun thing never appear lah! tapi kenapa aku macam kucing hilang anak? serabut, kalut, gelisah, serba tak kenalah. oh mak, apa sudah jadi dengan anak daramu tengah tengah malam ni mak? aku agak ada virus jahat menyelinap masuk dalam otak aku dengan hasrat tak murni nak menakluk diri aku! eh, pergi lah kau jauh jauh! kau ingat kau plankton dalam katun spongebob ke? aduhai.

apa sudah jadi dengan aku? adakah aku menghidap penyakit pelik? terasa mencucuk cucuk je dekat hati aku ni. takkan aku menghidap penyakit yang buleh bawak mati kot? jangan! jangan! aku belum kawen lagi. aku masih ada impian. aku belum maju setapak pun daripada musuh sendat aku. ah, persetankan tu sume! aku takkan kalah dengan mudah! ya, aku yakin! eceh, poyo je aku.

apa la nak jadi dengan aku. kadang kadang macam orang tade perasaan. kadang kadang overperasan. kadang kadang terlebih berperasaan. hakikat kehidupan. terima je la :))

p/s - maaf tira. aku tipu kau. aku kata aku ok! hakikatnya aku sakit. dan sakit tu tak boleh ditampal dengan plaster 20 sen. tolong aku weyh.


peria + gula = lumrah hidup

No comments: